fredag 17 oktober 2014

Mitt eget uppdrag

Det uppdrag som jag valde att ge till mig själv var att sitta på en valfri plats och att skriva ner ca 10 saker som man inte tänkte på när man satte sig där. Detta var ganska svårt tycker jag men jag gav det ett försök i alla fall!

Sitter på bussen.
Sjukt oskönt att ha fötterna så högt upp.

Skulle bussen krocka skulle jag 1. Slå skallen i stolpen framför mig. 2. Göra en volt över paret framför mig. 3.landa i papperskorgen.


Folk är himla duktiga på att slänga saker omkring sig.

Stop-knappen har även blindskrift!

Åker man buss på kvällen så ser man sig själv i rutan när man försöker att titta ut!



Mina skor blev väldigt skitiga av att springa till bussen i höstrusket! Kanske inte så smart att använda vita skor denna årstiden...

Belysningen i taket e inte särskilt behaglig!


Undra varför man väljer en prickig matta till golvet? Kanske för att smutsen ska synas mindre?

Tänk vad många människor som suttit precis där jag satt alldeles nyss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar