torsdag 16 oktober 2014

Small thoughts

Det uppdrag jag fick av Mejjan att genomföra denna veckan var att anteckna och göra en lista av tankar som jag tänkt.

Mina tankar:
Folk som röker i busskurer är respektlösa. Människor som har hund verkar ha någon en gemensam "rasta hunden tid". Usch vad jobbigt det är att gå upp ur sängen när man hör/ser att det regnar ute. Jag kan om jag vill. Jag vill. Det är konstigt att man kan känna sig så ensam fast man vet att man har massor av fina människor omkring sig. Fler människor borde använda reflexer. Det är konstigt att pressen väljer ut vad vi ska få veta och inte genom att välja bort vissa saker att skriva om. Fler människor borde twittra bara för att det är roligt. Jag är bäst i världen på att skjuta upp saker in i det sista. Killar är dumma i huvudet! Hösten är verkligen här på riktigt. Jag vill att det ska bil sommar igen, eller att de ska bli vinter och massor av snö. Människor som man har ett förflutet med är sjukt löjliga när de ignorerar en utan anledning. Att hålla på med en idrott är riktigt roligt. Hösten är ganska mysig ändå. Diska kan vara bland det tråkigaste jag vet, men ibland väldigt avkopplande. Jag älskar mina vänner! 

Oj oj, vad mycket tankar det flyger genom mitt huvud! De som jag fått präntat ner här är bara en bråkdel av de som fladdrar runt i min skalle. Resten flyger lixom förbi i en sådan fart att man inte riktigt hinner fånga upp dem och när de väl är borta så är de borta... Kanske dax att stanna upp lite!? 

Tack Mejjan för ett roligt uppdrag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar