fredag 12 september 2014

Veckoreflektion v.37

Skönt med lite luft i schemat men fasen va dålig disciplin jag har på mig själv nu! Måste komma in i skolrutiner vilket betyder gå upp å göra ngt viktigt på förmiddagen så att man får tid till att läsa istället för att sova bort hela dagarna. 

Skissboken är sjukt jobbig! Kommer inte på några idéer vilket är frustrerande. Riktigt roligt att blogga. Känner mig motiverad till det både här och på mina två privata bloggar som stått ganska stilla under sommaren. 

Stop motion och animation käns som ett trevligt inslag i bildundervisningen! Lätt, roligt och givande! Men kan även utmana de elever som behöver det. Lätt att anpassa till olika nivåer och teman.

Missade tyvärr föreläsningen idag om barns bildskapande. får försöka få lite anteckningar från någon där ifrån så att jag ändå hänger med.


Nu tar vi helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar